Bananové čokomuffiny

13:07

Môj premiérový príspevok bude venovaný zdravšiemu variantu muffinov bez použitia mliečnej bielkoviny s celozrnnou múkou pučeným banánom. Tento recept som vymyslela sama a musím sa pochváliť, že sa mi náramne podarili :)







Nech sa páči, tu je recept:

100g špaldovej celozrnnej múky
80g ovsenej múky
20g amaranthovej múky
80g prírodného trstinového cukru
100g poctivého kravského masla
200ml kokosovo-pohánkového mlieka
2čl vínneho kameňa /zdravšia náhrada kypriaceho prášku, nájdete v bio obchodoch/
1čl sódy bikarbóny
1 väčší zrelý banán
2 vajcia
cca 50g čokoládových kúskov, ja som tie svoje kúpila v Lidli

Samozrejme, že suroviny sa dajú nahradiť aj klasickými. Kľudne dajte namiesto kokosového mlieka kravské a špaldovku nahradiť pšeničnou múkou. V žiadnom prípade, ale nepoužívajte prosím Vás margarín, to je najhoršie, čo môžte pre svoje zdravie urobiť. Ja som za zdravšie alternatívy, najmä čo sa múky a cukru týka. A ešte k tomu maslu, poctivé maslo znamená, že obsahuje najmenej 82% mliečneho tuku (ja používam napríklad Rajo maslo). Keď máte na obale masla napísané 82 tuku, neznamená to automaticky, že mliečneho. Môže byť zmiešané s rastlinným tukom, čo je nezdravé, ale o tom možno niekedy inokedy :)

Postup:

Zmiešame v miske všetky sypké zložky a prisypeme 1/3 čokoládiek, V druhej miske zmiešame rozpustené maslo, mlieko, vajcia a vidličkou rozpučený banán. Potom spolu všetko zľahka premiešame, naplníme do košíčkov a posypeme zvyšnými čokoládkami. Dáme piecť na 180 stupňov na cca 25 minút.

Dobrú chuť!


You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky