Čučoriedkové crumble z instantnej pšenovej kaše

3:54

Crumble je veľmi vďačný a rýchly dezrt. Tentokrát som s ním trochu zaexperimentovala a namiesto múky som do posýpky skúsila dať instantnú pšenovú kašu. Ale môžte použiť akúkoľvek inú kašu, ktorú máte radi. Takisto s ovocím sa dá kúzliť a zamienať ho. Nemáte čučoriedky? Tak použite napríklad slivky alebo marhule. Je to fakt veľmi vďačný a variabilný recept.
Berte teda tento recept ako nejaký základ, ktorý sa dá voľne obmieňať. Je to proste zábava :)


Na 4 porcie potrebujeme:

2 hrnčeky čučoriedok
1 hrnček červených ríbezlí
2 PL brezového cukru /záleží od kyslosti ovocia/

Na posýpku
1 PL med
3 PL kokosový olej
20g nasekaných mandlí
jemné ovsené vločky
instantná pšenová kaša
kokos

Ovocie umyjeme, preložíme do väčšej misky a zasypeme cukrom. Poriadne premiešame a vložíme do zapekacej misy, alebo do 4 menších ako som použila ja. Na posýpku som naschvál nedávala množstvo sypkých zložiek. Jednoducho len prisypávame, kým nie je posýpka dostatočne hustá. Potom posýpku rovnomerne rozmrvíme na ovocie a dáme piecť do rúry vyhriatej na 180 ºC asi na 30 minút alebo kým nie je posýpka upečená do zlatova. Dobrú chuť prajem!


You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky