Cuketový eintopf s cícerom a paradajkami bez mäsa

7:16

Nejako sa to na blogu zvrháva, v poslednom čase zdieľam len samé maškrty a koláče. A tak to musím napraviť niečím prudko zeleninovým a zdravým.
Dnes som si teda pre vás pripravila taký vegetariánsky "eintopf". Cuketa, paradajky, paprika, cícer a všetko z jedného hrnca. Rýchlo, ľahko, jednoducho a samozrejme zdravo. To sú jedlá, ktoré ma nikdy neprestanú baviť, nikdy sa ich neprejem a dajú sa variovať a kombinovať do nekonečna a zakaždým inak. A nemusíte byť na to žiadny majster kuchár /lebo ja tiež vôbec nie som/, stačí keď radi varíte a radi zdravo papáte.

Skúste si teda pripraviť na obed alebo večeru niečo podobné. A budete sami prekvapení ako skvelo to chutí :)


Na 2 porcie potrebujeme:

1 menšia cuketa
1 zelená paprika
2 jarné cibuľky
1 konzerva krájaných paradajok /alebo čerstvé/
1 konzerva sterilizovaného cíceru
hrsť čerstvej bazalky
hrsť čerstvej saturejky
1 PL olivového oleja
trochu morskej soli s prímesou chilli
soľ

Jarnú cibuľku si nakrájame na drobno a dáme do hlbokej panvice restovať na olivový olej. Po chvíli pridáme na kocky nakrájanú papriku, chvíľu restujeme. Potom osolíme a okoreníme a restujeme ešte 5 minút. Pridáme nakrájanú cuketu, ja krájam cuketu väčinou po dĺžke na štvrťky a potom tieto štvrťky krájam na tenšie plátky. Cuketu chvíľu restujeme spolu s paprikou, potom pridáme konzervu lúpaných a krájaných paradajom a podlejeme ešte trochou vody. Prikryjeme pokrievkou a necháme pozvoľna dusiť približne 20 minút. Nakoniec pridáme sterilizovaný cícer a nasekané bylinky. Necháme celé prevrieť a odstavíme. Podávajte s opečenou bagetkou alebo aj s ryžou, nám to veľmi chutilo aj len tak samé. Dobrú chuť prajem!




You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky