Cestoviny s cuketovo-bazalkovým pestom

10:08

Bazalkové pesto pozná aj malé dieťa, a že je perfektné o tom niet pochýb. Mňa však napadlo do bazalkového pesta pridať mladú cuketku na zjemnenie. A že to bol sakra dobrý nápad! Pesto bolo vynikajúce, lahodné a navyše mu cuketa pridale nejaké tie vitamíny a minerály navyše.
K pestu som uvarila celozrnné špaldové cestoviny a ultra rýchly obed bol na svete.
Nech vám šmakuje! :)


Na 4 porcie budete potrebovať:

2 PL nastrúhaného syra Grana Padano
3 PL slnečnicových semiačok
4-6 PL olivového oleja
hrsť lístkov bazalky
1/2 malej cuketky
1 strúčik cesnaku
morská soľ

Slnečnicové semiačka na pár minút opražíme na suchej panvici, tak aby sa rozvoňali. Potom odstavíme z ohňa a necháme vychladnúť. Medzitým si cuketu umyjeme a nakrájame na malé kocky aj so šupkou. Všetko dáme spolu do mixéra a poriadne rozmixujeme. Ak treba, prilejeme ešte viac olivového oleja. Pesto je najlepšie spotrebovať hneď, lebo dosť zoxiduje. Ale chuť to neovplyvní. V chladničke vydrží zopár dní. Ja som pesto servírovala so špaldovými rezancami posypané parmezánom. Dobrú chuť!


You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky