Tvaroh so strúhanými jablkami a ľanovým olejom

1:35

Dnes na raňajky som spravila malý experiment, ktorý nám fakt veľmi chutil. Spraviť takéto raňajky ma napadlo po dočítaní knižky Lněný olej. Podľa autorky, svetovo preslávenej biochemičky, je tvaroh v kombinácií s ľanovým olejom pre organizmus ideálna, ba dokonca liečivá. Tvaroh a ľanový olej je podľa tejto knihy dokonalým jedlom. Môže údajne pri pravidelnej konzumácií dokonca pomôcť vyliečiť nádorové ochorenia. Autorka bola za svoje tvrdenia niekoľkokrát súdne obžalovaná rôznymi lekármi a lekárskymi komorami. Ale zakaždým súd so svojimi tvdeniami a argumentmi vyhrala. Povedala som si, že niečo na tom bude a stojí to za vyskúšanie. Je to naozaj veľmi múdra žena a knihu vám fakt odporúčam prečítať. Je tenučká, no nabitá informáciami. Už som si objednala aj jej kuchársku knihu a neviem sa dočkať kedy mi príde.
Na recept som zužitkovala perfeknté padané jabĺčka z babkinej záhradky. Zvyšok strúhaných jabĺk som si zasterilizovala na horšie časy. Cez zimu z nich budú koláče ako lusk :)


Na dve porcie budete potrebovať:

250g poctivého hrudkového tvarohu
1 PL sezamových semiačok
1 PL kononých semiačok
1 PL namletých ľanových semiačok - ja som ich podrvila v mažiari
2 PL maku - netreba ho ani pomlieť
1 PL ľanového oleja
1 PL medu
2 nastrúhané jablká
šťava z polovice citróna

Tvaroh v miske zmiešame so všetkými semienkami, medom a ľanovým olejom. Preložíme do hlbokých tanierov a na vrch dáme nastrúhané jablká. Pokvapkáme citrónovou šťavou a posypeme ešte trochou maku. Môžte pridať ešte za hrsť vlašských orechov a raňajky ako lusk sú na svete :) Dobrú chuť prajem!

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky