Raňajková kaša na dva spôsoby

9:09

Dnes som sa na stránke Jamieho Olivera dozvedela, že je world porridge day, teda svetový deň kaše. A tak som sa rozhodla zverejniť tento článok, ktorý mi už dávno svieti medzi konceptmi.
Kaše robievam veľmi rada a v zimnom období fakt často. Sú sýte a výborne zahrejú organizmus. Dajú sa robiť na tisícky spôsobov, preto ma nikdy neprestanú nudiť.
Chcela by so sa teda s vami podeliť o spôsoby, ktorými väčšinou pripravujem kaše ja.
 

Ovsená kaša s banánom a chia semienkami

Na 2 porcie budete potrebovať:

1/2 hrnčeka jemných ovsených vločiek
1 hrnček vody alebo rastlinného mlieka
1 menší banán nakrájaný na tenké plátky
1 PL chia semiačok
1 PL medu
kakaové úlomky
slnečnicové a konopné semienka

V hrnci zmiešame spolu všetky suroviny okrem medu. Kašu varíme na miernom ohni, až kým dostatočne nezhustne. Osladíme medom, posypeme konopnými a slnečnicovými semienkami a kakaovými úlomkami alebo dochutíme čímkoľvek čo máte radi :)





Instantná kaša s domácim lekvárom

 Na 1 porciu budete potrebovať:

1 hrnček vody alebo rastlinného mlieka
1/2 hrnčeka zmesi s instantnou kašou - instantná kaša napr. ryžová, pšenová, viaczrnná, pohánková. Do nej primiešam mleté ľanové semiačka, jablčnú vlákninu, chia semiačka, kokos, amaranové vločky, konopný proteín. Takúto zmes si vždy pripravím do veľkej nádoby, nech mám do zásoby na viackrát.
1 PL medu alebo ryžového sladu
1 PL domáceho lekváru
1 PL slnečnicových a tekvicových semiačok
peľové semiačka
kakaové úlomky

Vodu dáme do menšieho hrnca zohriať. Netreba ju ani privádzať k varu. Pridáme pol hrnčeka zmesi na prípravu kaše. Poriadne premiešame a ešte chvíľu povaríme, až kým dostatočne nezhustne. Odstavíme, vmiešame med a podávame s domácim lekvárom, posypané semienkami.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky