Grilovaný ružičkový kel s červenou cibuľou a medom

12:22

Dnes mám opäť recept na delikátnu, nízkokalorickú večeru zo sezónnej zeleninky. Takýto grilovaný ružičkový kel sa výborne hodí aj ako príloha k mäsu, no ja som si k nemu pripravila volské oko. Zaujímavá kombinácia chutí chilli a medu dodáva jedlu ten správny šmrnc. Ja osobne sa ružičkového kelu neviem dojesť a vždy keď ho v obchode objavím, čo u nás vôbec nie je tak často ako by som chcela, tak kúpim aj 1,5 kila a potom vymýšľam rôzne spôsoby na jeho prípravu. Som zvedavá, čo vyšpekulujem najbližšie ;)


Na dve porcie budete potrebovať:

3-4 červené cibule
400g ružičkového kelu
1 PL olivového oleja
1 ČL korenia na paellu
1/2 ČL údenej papriky
1 ČL medu
soľ

  • Ružičkový kel očistíme a nakrájame menšie ružičky na polovičky a väčšie na štvrťky. Takisto očistíme cibuľu a nakrájame na osminky alebo ešte drobnejšie.
  •  Do hlbšej panvice dáme rozohriať olej, pridáme zeleninku a premiešame s koreninami a medom.
  • Potom už len opekáme, kým kel nechytí zlatohnedú farbu.
  • Podávame spolu s volským okom alebo ako prílohu k mäsu.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky