Kakaová kaša z quinoi s opečeným banánom

10:25

Raňajky sú mojim najobľúbenejším jedlom dňa a sladké raňajky mám zo všetkého najradšej. Keď som naposledy varila quinou ako prílohu k zelenine, tak som schválne navarila viac, aby som mohla vyskúšať pár raňajkových receptov. Prvý recept, ktorý som vyskúšala bola táto kakaová kaša s opečeným banánom. Je to fakt expresný a jednoduchý recpet, jej príprava vám zaberie tak 5-10 minút.  Ďalšie dva recepty na mliečnu kašu z quinoi a ovocný šalát s quinoou si môžte pozrieť na mojom facebookovom profile tu.

Na 1 porciu budete potrebovať:

1 hrnček uvarenej quinoi
1/2 hrnčeka mlieka
2 ČL kakaa
1 ČL medu
1 banán
ghee maslo na opekanie banánu

  • Do hrnca dáme prevrieť quinou spolu s mliekom a kakaom.
  • Odstavíme, premixujeme ponorným mixérom a dochutíme medom.
  • Banán pozdĺžne prekrojíme na poly, na troche ghee masla opečieme z oboch strán do zlatova a môžeme vychutnávať raňajky.

Kuknite aj iné raňajkové inšpirácie:

 Banánová ovsená kaša
 Pšenová kaša so slivkami, makom a slzovkou
Banánový krém s chia semiačkami

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky