Bezmúčny mrkvový koláč s jablkami

23:35

Jabĺčka nám už dozrievajú, už aj opadávajú a najlepšie, čo môžte spraviť s padanými jablkami je nastrúhať ich do koláča. A čo nezužitkujete hneď, tak nastrúhané zmiešať s citrónovou šťavou a škoricovým cukrom a zasterilizovať. Budete mať jablká aj na horšie časy :)

V piatok som piekla zo strúhaných jabĺk koláčik, s ktorým som robila ochutnávku na beachvolejbalovom turnaji v Nitre. Vyzeralo, že všetkým veľmi chutil, lebo sa po ňom len tak zaprášilo. Od jabĺk je perfektne šťavnatý a ľahučký. A príprava je jednoduchá a rýchla. Takéto koláče ja teda môžem. A vy? 


Na jeden plech /35x28/ budete potrebovať:

3-4 ks nastrúhaných jabĺk
4 ks strúhanej mrkvy (oboje stačí na hrubo)
50g nasekaných vlašských orechov
2 hrnčeky jemných ovsených vločiek
2 vajcia
1 PL jogurtu
1 PL kokosového oleja
4-5 PL detskej výživy - ja som použila domácu jablkovo-cviklovú tuším
2 ČL cejlónskej škorice
2 ČL vínneho kameňa /je to bezfosfátový a bezlepkový kypriaci prášok/
1 PL medu
1-2 jablká na ozdobenie

Postup je úplne jednoduchý. Všetko spolu poriadne premiešame. Ak sa nám zdá zmes riedka, tak prisypeme ešte vločky. Potom vylejeme cesto na plech. Ja ho vždy pred tým vysteliem papierom na pečenie. Ak chceme, tak ešte koláč dozdobíme plátkami jabĺk. A dáme piecť na 40 minút pri teplote 180 ºC. Dobrú chuť!

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky