Bulgur s dusenými šampiónmi a mrazenou zeleninou

13:10

Pri varení mám veľmi rada jednoduchosť a rýchlu prípravu. Pre prípad, že nemám na varenie veľa času, mám vždy v mrazničke nejaké zásoby zeleniny a v špajzi bulgur, kuskus, quinou alebo pohánku, ktoré sú uvarené raz-dva a takisto zopár konzerv strukovín a krájaných paradajok. Z týchto 4 prísad a prípadne zo zeleniniy čo máte v chladničke vykúzlite zakaždým iné a výživné jedlo v priebehu niekoľkých minút. Ja som z týchto zásob tentokrát ukuchtila bulgur so zeleninou a šampiónmi a musím povedať, že odvtedy som toto jedlo varila už asi 3x, lebo sme si ho veľmi obľúbili. Tak sa teda poďme pustiť do varenia..





Potrebujeme /asi na 3 porcie/:

1 hrnček celozrnného bulguru
250g šampiónov
150g mrazeného hrášku
150g mrazenej zelenej fazuľky
3 strúčiky cesnaku
3 PL olivového oleja
1 ČL tamari omáčky alebo kvalitnej sójovky
asi 1 PL citrónovej šťavy
soľ

Ako prvý si pripravíme bulgur podľa návodu, lebo ten potrebuje cca 15 minút, kým vsiakne všetku vodu. Na olivovom oleji orestujeme cesnak nakrájaný na plátky, potom pridáme šampióny nakrájané nadrobno. Osolíme a okoreníme a restujeme kým nepustia trochu šťavu. Potom pridáme hrášok a fazuľku a dusíme, kým nezmäknú. Nakoniec primiešame bulgur k zelenine, zalejeme omáčkou: tamari+1PL olivový olej+citrónová šťava a poriadne premiešame. Tento zeleninový bulgur perfektne chutí posypaný parmezánom. Tak teda dobrú chuť!



You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky