Crumble s banánom a marhuľami

13:30

Crumble je veľmi vďačný recept, keď máte doma veľa ovocia. Dá sa robiť na množstvo spôsobov a do drobenky zamiešať čokoľvek od ovsených vločiek cez instantnú kašu až po mandlovú múku. Fantázií sa v tomto prípade medze nekladú. Navyše je veľmi jednoduchý na prípravu, vynikajúci ako dezert alebo sladké raňajky. Ja som dnes potrebovala minúť prezreté banány a marhule, takže šup s nimi do pekáča. Použila som mandľovú múku a amarantové vločky, ale môžte použiť aj obyčajné ovsené vločky a celozrnnú múku.

Tak sa poďte so mnou pustiť do pečenia :) 


Potrebujeme /použila som zapekaciu misku 20x20 cm/:

2 zrelé banány
500g marhúľ
2 PL medu
2 PL kokosového oleja
2 PL mandľovej múky /ak nemáte, prisypte viac vločiek/
3 PL amarantových vločiek
4 PL jemných ovsených vločiek
1 PL nasekaných mandlí


Ovocie si nakrájame, premiešame v zapekacej mise s 1 PL medu a dáme na 10 minút prehriať do rúry zapnutej na 180 ºC. Medzitým si pripravíme drobenku zo zvyšného medu, kokosového oleja, vločiek a múky. Všetko dáme spolu do hrnca a necháme chviľku hriať, aby sa med a olej roztopili a všetky suroviny sa spojili. Ak je zmes príliš riedka, prisypeme ešte viacej vločiek. Ovocie vyberieme z rúry, prisypeme drobenkou a nasekanými mandlami, vložíme späť do rúry a pečieme asi 15-20 minút dozlatova. Dobrú chuť!

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky