Šalát s kozím syrom a tahini dresingom

9:56

Toto je môj úplne najobľúbenejší šalát, ktorý si pripravujem veľmi často. Strašne mi chutí kombinácia tahini a kozieho syra, je to fakt pecka.

Dnes sme si ho pripravili na večeru po veľmi náročnom víkende. Boli sme na dvojdňovom beachvolejbalovom turnaji, čo sa nezaobišlo bez sobotňajšej žúrky. Takže sa nám vyslovene žiadalo niečo šťavnaté a výživné.

Po výkone všeobecne je veľmi dôležité doplniť vitamíny a živiny niečím nutrične bohatým. Je to dokonca dôležitejšie ako dať si niečo zdravé pred výkonom. A to kvôli regenerácií, ktorú takéto výživné jedlo uľahčí a urýchli. Šport totiž nie je nič iné ako narúšanie buniek, ktoré sa potom musia obnovovať. A výživným jedlom túto obnovu podporíme a urýchlime.
Takže keď prídete z posilky a za odmenu si dáte potom hamburger alebo hranolky, tak sa vám telo veľmi nepoďakuje.

Skúste si teda pripraviť napríklad niečo takéto a uvidíte, že aj svalovka bude na druhý deň menšia ako zvyčajne :)



Na 1 porciu potrebujete:

akýkoľvek zelený šalát podľa chuti - ja mám najradšej šalát lollo rosso a baby špenát
4-6 ks cherry paradajok
hrsť klíčkov alfalfa alebo iných /môžte vynechať, ale je to extra dávka živín/
asi 50g kozieho syra - ja kupujem v supermarkete značku president, sú to také dva valčeky rozkrájané na kolieska, na jednu porciu mi stačí 1/4 balenia
1 ČL tahini
1 ČL tamari (bezlepková sójovka)
2 PL olivového oleja
soľ

Šalát umyjeme a natrháme, pridáme nakrájané paradajky, klíčky a trochu osolíme. V malej miske si vymiešame tahini, tamari a olivový olej. Dresingom zalejeme šalát a poriadne premiešame. Nakoniec navrch rozdrobíme kozí syr a je hotovo. Dobrú chuť!

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky