Cuketová praženica

12:25

Aj vy máte doma plno cukety a už neviete čo s ňou od radosti? Nám sa tento rok urodilo fakt hojne. Už ju jeme pomaly 3x denne. Ale cuketa je perfektná v tom, že sa jej nedá prejesť a hodí sa fakt takmer do všetkého. Či už na slano alebo na sladko. Dnes som pripravila úplne jednoduchý recept, ale málo koho by to asi napadlo. Obyč praženica a pridať do nej nastrúhanú cuketu. Je to trošku odľahčená verzia a keď si k nej naservírujete ako prílohu zeleninku, tak máte perfektné raňajky alebo večeru. Toto rozhodne musíte vyskúšať!


Na 2 porcie budeme potrebovať:

1 menšia cuketa nastrúhaná na hrubo
1 cibuľa nakrájaná nadrobno
4 veľké vajcia
hrsť čerstvých byliniek - ja som použila saturejku a šalviu
morská soľ
2 PL olivového oleja
trošku masla (nemusí byť)

Cibuľku orestujeme do sklovata na olivovom oleji, potom pridáme strúhanú cuketu a pár minút restujeme. Potom klasicky pridáme vajíčka, dochutíme a smažíme, kým sa vajíčka neurobia. Ku koncu pridáme nasekané bylinky. Cuketa pustí trocha vodu, ja som ju pred podávaním zliala. Prajem dobrú chuť!


You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky