Low carb kokosová raňajková kaša s chia semienkami

11:15

Po vianočnom hodovaní sa mi žiadalo opäť niečo zdravšie. Teda skôr by som povedala, že to už bola nutnosť. A keďže som pod strom dostala knižku Cukrfree od Janiny Černej (jej blog nájdete tu), tak som sa trošku začala zaujímať o nízkosacharidové recepty. Mimochodom, kuchárka je úplne perfektná, plná skvelých receptov a nádherných fotiek. A ďalšiu kuchársku novinku, ktorú vrelo odporúčam je najnovšia kuchárska kniha od Pyca Štyri ročné obdobia. Pycovi pri jej písaní pomáhala aj Sylvia Horecká z blogu Terapia jedlom, ktorá má o zdravom stravovaní neskutočne veľa vedomostí.

Našli ste si aj vy pod stromčekom nejakú fajnovú kuchárku?



Na 2 porcie budete potrebovať:

2 hrnčeky (250ml) plnotučného mlieka alebo rastlinného mlieka
1 hrnček strúhaného kokosu
3 PL chia semienok
3 PL jemných ovsených vločiek
1 PL kokosového krému - vďaka nemu bude kaša lahodnejšia a krémovejšia

Na dozdobenie
mandľové plátky a kakaové zlomky
kokosové plátky a peľové semienka
javorový sirup na osladenie

  • Do menšieho hrnca vlejeme mlieko a hňeď vmiešame všetky ostatné suroviny.
  • Na miernom plameni necháme prehrievať 10-15 minút, občas premiešame.
  • Keď kaša zhustne, odstavíme zo sporáku a necháme ešte pár minút postáť.
  • Potom naberieme do misiek a ozdobíme orieškami alebo čímkoľvek podľa chuti.

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky