Jarná minestrone so špargľou a hlivou

11:51

Medvedí cesnak pomaly vystriedala moja milovaná špargľa a keďže jej sezóna je pomerne krátka treba si ju užiť na maximum. Ja mám okrem tohto receptu vymyslených minimálne ďalších 8, tak dúfam, že ich všetky stihnem aj vyskúšať. Veľkonočné menučko bude pravdepodobne tiež také špargľové :) Dnes som pripravila recept na jarnú minestrone. Len dajte ri nej bacha, špargli a mladej cuketke stačia fakt len zo 3 minútky varenia. Inak sa rozvaria.


Na 4 porcie budete potrebovať:

10 stoniek špargle 
1 malá cuketka prepolená a nakrájaná na plátky
1 cibuľa nakrájaná na drobno
3 strúčiky cesnaku nasekané na drobno
hrsť hrášku
100g nakrájanej hlivy
1/3 hrnčeka bielej fazule, deň vopred namočenej a uvarenej do mäkka
2 hrste cestovín farfalle
1l zeleninového vývaru
1 PL olivového oleja
1 PL paradajkového pretlaku

  • Spodnú tretinu špargle očistíme škrabkou a nakrájame na kolieska. Vrchnú časť spolu s hlavičkami necháme v celku.
  •  Na olivovom oleji orestujeme cibuľku, potom pridáme cesnak, hlivu a ešte chvíľu restujeme.
  • Vmiešame paradakový pretlak, podlejeme vývarom a dochutíme.
  • Varíme asi 10, potom vsypeme cestoviny a varíme približne 5 minút alebo podľa návodu na obale.
  • Nakoniec pridáme špargľu, cuketu, hrášok a fazuľu. Povaríme ešte 2-3 minútky a odstavíme.
  • Podávame so strúhaným parmezánom, na ktorý som ja zabudla.

Vyskúšajte aj iné zdravé polievočky:

 Letná minestrone s bielou fazuľou

 Hustá krúpová polievka so šampiňónmi










Letná hŕstková polievka s riasou wakame

You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky