Bleskový dezert s ricottovým krémom a jahodami

13:07

Občas treba aj zhrešiť, a keď, tak nech to stojí za to!
Dezert takéhoto typu je dosť veľká kalorická bomba, mali by ste si ho dopriať fakt len výnimočne. Ja som na to výnimočnú príležitosť mala - dorobila som skúšky a ukončila 4tý ročník. A keďže smotanové a tvarohové dezerty zbožňujem, vyrobila som takúto nie príliš zdravú, ale zato skvelú mňamku. Pripravovala som ho dávnejšie, teraz už jahody veľmi nedostať, ale môžte do neho použit akékoľvek sezónne ovocie. Perfektne sa bude hodiť napríklad s čučoriedkami, ktoré práve dozrievajú alebo aj s marhuľami. Je to len vec fantázie.
Tak si aj vy občas doprajte niečo fajnové, trebárs takýto riccotový dezert. Ale nechcem tu kaziť morálku, nabudúce to zase vykompenzujem niečím prudko zdravým ;)


Na 4 poháre potrebujeme:

250g ricotty
200ml smotany na šľahanie
1 ČL medu
100g maslových sušienok
100g malín
200g jahôd

Zo smotany spravíme šľahačku, riccotu premiešame s medom a potom opatrne vmiešame do šľahačky. Časť sušienok rozdrvíme alebo nasekáme v mixéri, jahody nakrájame. A potom už len vrstvíme krém, sušienky a ovocie. Vrch ozdobíme celými jahodami a malinami a nalámanými sušienkami. Ak treba, dáme ešte na chvíľu stuhnúť do chladničky. Dobrú chuť!



You Might Also Like

0 komentárov

Sledujte ma na facebooku

Celkový počet zobrazení stránky